فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون پاناسونیک 75JX660

تلویزیون پاناسونیک 75JX660 جدیدترین تولیدات سری 6 محصولات پاناسونیک به شمار می‌آید که با بهره گیری دنیایی از امکانات و ویژگی‌های قابل تحسین بهترین تجربه دیداری را برای شما رقم می‌زند، در نتیجه گزینه انتخابی شما برای مشاهده محتوای خیره کننده در کیفیت واقعی خواهد بود. طراحی شیک و اختصاص این تلویزیون قابل تقدیر بوده و قطعا توجه هر یک از کاربران خوش سلیقه را به سمت خود مجذوب می‌کند. استفاده از نمایشگر غول پیکر 75 اینچی در این تلویزیون منجر شده که بیشتر در کانون توجه قرار گیرد و به غول عظیم جهت نمایش محتوای واقعی در کیفیت عالی مبدل شود. مشاهده محتوای دلخواهی توسط این تلویزیون در رزولوشن 3840×2160 پیکسل برای کاربران پاناسونیک فراهم شده است که تصاویر را در کیفیت 4K در معرض دید قرار می‌دهد.

وجود پردازنده قدرتمند 4K Color Engine منجر شده که دیگر خبری از نمایش محتوای زیر کیفیت 4K نباشد و همواره شاهد واقعی‌ترین صحنه‌ها با کیفیت تصویر کم نظیر در تلویزیون پاناسونیک 75JX660 باشید. بنابراین می‌توانید محتوای دلخواهی را از منابع مختلف با کیفیت تصویر 4K مشاهده نمایید. برای اینکه بتوان تصاویر را با وضوح رنگی بالا و کنتراست عالی مشاهده نمایید قطعا پشتیبانی از فرمت‌های HDR10+ و HDR بهترین عمکلرد خود را به اجرا می‌گذارند. توان صوتی مطلوب توسط بلندگوهای دو کاناله امکان پذیر می‌شود.

هر یک از این بلندگوها صدا را در توان 10 وات پخش خواهد کرد که در مجموع شاهد پخش صدای 20 واتی خواهید بود. علاوه بر کیفیت تصویر مطلوب پشتیبانی از امکانات اسمارت منجر شده که این تلویزیون ارزش خرید بالاتری داشته باشد، به ویژه که بر پایه‌ی سیستم عامل اندروید روانه بازار شده است. دسترسی به دنیایی از امکانات و برنامه‌های پر منتخب از طریق این سیستم عامل جذاب فراهم شده است. رابط کاربری امکان سهولت استفاده از این محصول را فراهم ساخته است و بهترین تجربه استفاده از تلویزیون را برای شما رقم می‌زند.

سبک طراحی نمادین پاناسونیک
تلویزیون پاناسونیک 75JX660 دارای طراحی مینیمالیستی زیبا و باریک بوده که زیبایی خیره کننده و دلربایی را در آن شاهد می‌باشید. این تلویزیون زیبا دارای صفحه نمایش تخت 75 اینچی با حاشیه‌های باریک و پایه‌های جانبی دو شاخه‌ای باریک است که همگی به رنگ سیاه می‌باشند. رنگ سیاه بسیار جذاب و دلنشین است و به راحتی با دکوراسیون خانه مدرن شما منطبق شده و مکمل دیزاین خانه شما خواهد بود. ابعاد این تلویزیون 75 اینچ مناسب بوده و از ضخامت کمی برخوردار است.

فریم این تلویزیون بسیار باریک و ناچیز بوده و به شما کمک می‌کند هنگام تماشای تلویزیون تمرکز بیشتری روی محتوای در حال پخش داشته باشید. همچنین دارای پنل پشتی صاف و یکدست با شیارهای باریک و یک قسمت مربعی شکل در پایین می باشد که محل قرارگیری پورت‌ها در پشت و کنار این قسمت می‌باشد، که دسترسی به آن‌ها بسیار راحت است و از دید عموم نیز خارج می‌باشد. تا شلوغی کابل‌های متصل به تلویزیون زیاد به چشم نخورد. این تلویزیون در سایزهای 43، 55، 65، 75 اینچ در بازار عرضه شده تا هر شخصی با توجه به نیاز خود و انداره محیط خانه خود تلویزیون مورد نظر خود را خریداری نماید. این تلویزیون زیبا قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز داشته و با نصب روی دیوار همانند یک اثر هنری بر روی دیوار خودنمایی می‌کند.

رنگ:مشکی
اندازه صفحه نمایش (اینج):75 اینچ
نوع صفحه نمایش:تخت
رزولوشن:4K یا UHD
کیفیت صفحه نمایش:2160*3840
نسبت تصویر:16:9
نوع باند و اسپیکر:دو کاناله
توان خروجی صدا:20 وات
سیستم عامل:android
مرورگر وب:دارد
APP STORE:دارد
WIFI:دارد
پورت LAN:دارد
فرمان صوتی:دارد
بلوتوث:دارد
قابلیت HDR:دارد
Dolby Vision:دارد
HDR 10:دارد
HLG:دارد
Dolby ATOMS:دارد
ورودی HDMI:دارد
تعداد ورودی HDMI:3 عدد
ورودی USB:دارد
تعداد ورودی USB:2 عدد
ورودی تیونر:دارد
مشخصات تیونر:آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-T:دارد
قابلیت DVB-T2:دارد
خروجی هدفون:دارد
ورودی RF:دارد
قابلیت DVB-c:دارد
optical:دارد
اشتراک گذاری هوشمند:دارد
Miracast:دارد
اتصال به موبایل:دارد
Simplink:دارد
ریموت کنترل:معمولی
قابلیت ضبط:دارد
حسگر روشنایی:دارد
کنترل نور پس زمینه پویا:دارد
تقویت تصویر Upscaler:دارد
سرعت رفرش تصویر:60 هرتز
تعداد بلندگو:۲ عدد
قابلیت اتصال به دیوار:دارد
نوع پنل:IPS
اقلام همراه:ریموت کنترل، باتری، پایه ، کابل، دفترچه راهنما
سایر توضیحات:تلویزیون 75 اینچ LED با رزولوشن تصویر 4K پشتیبانی از HDR 10 پنل ۶ رنگ HEXA CHROMA DRIVE پنل IPS مقاوم در برابر ضربه سیستم عامل اندروید بلوتوث و وای فای داخلی قابلیت میرورینگ و انتقال تصاویر تلفن هوشمند به صفحه تلویزیون صدای دالبی پرقدرت سنسور تشخیص نور محیط و تطبیق اتوماتیک نور صفحه با نور محیط، جهت جلوگیری از خستگی چشم. ۲ عدد ورودی USB و پشتیبانی از هارد اکسترنال ۳ عدد ورودی HDMI

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است