فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

پلوپز 8 نفره پارس خزر مدل RC181TYAN

پلوپز یکی از لوازم پرکاربرد و در عین حال ساده است که هر خانم شاغلی به آن اختیاج دارد. این وسیله در کوتاهترین زمان ممکن قادر به دم کردن برنج است و یا حتی از آن میتوان برای بخارپز کردن مواد غذایی نیز استفاده کرد که این بستگی به نوع پلوپز دارد، چرا که برخی از پلوپز ها تنها کار دم کردن برنج را انجام میدهند. اگر شما به دنبال پلوپزی هستید که تنها کار پخت برنج را انجام میدهد، این پلو پز مناسب اشت. این مدل RC181TYAN یک محصول ایرانی است که از طراحی زیبایی بهره برده و دارای ظرفیت 1.8 لیتر (8 نفره) و توان 620 وات میباشد.

این پلوپز دارای بدنه ی استیل آبکاری شده است که علاوه بر استحکام، از ظاهری زیبا نیز بهره مند است. از ویژگی های مهم و کاربردی پلوپز پارس خزر میتوان به ظرف پخت برنج با روکش مواد تفلون نچسب بهداشتی و مقاوم با کیفیت بالا اشاره کرد. این محصول دارای درب شیشه ای مقاوم و سیم دستگاه جهت حمل آسان، به صورت جدا شونده و برای حفظ ایمنی نسوز ساخته شده است. همچنین جهت ایمنی بیشتر و جلوگیری از هر گونه خطرات احتمالی از ترمال فیوز در این پلوپز استفاده شده است.

  • وزن : 3.3 کیلوگرم
  • ابعاد : 350*عمق 300* ارتفاع 260 میلیمتر
  • مناسب برای : خانواده متوسط جمعیت
  • سایر مشخصات :
  • دارای زمان سنج پخت خودکار با ته‌ دیگ دلخواه، دارای ترموستات به منظور مصرف بهینه برق، قابلیت پخت برنج با درجات مختلف رنگ ته دیگ مطابق سلیقه و ذائقه مشتریان ایرانی، درب شیشه‌ای پیرکس و سوپاپ دار جهت خروج بخار، استفاده از تایمر و ترموستات با دقت و کیفیت بالا جهت تنظیم حالت‌های مختلف پخت مواد غذایی و مصرف بهینه انرژی، استفاده از مواد پلیمری مقاوم در برابر حرارت و ضربه و با گرید بهداشتی، استفاده از سیم‌های نسوز جهت افزایش ایمنی، محصول استفاده از ترمال فیوز جهت ایمنی مضاعف و جلوگیری از هر گونه خطرات احتمالی، ۶۲۰ وات

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است